-
Start
-
Dostawy
Dostawy
- BESTLAMP wysyła zamówione produkty wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
- Wszystkie przesyłki są starannie zapakowane i ubezpieczone od uszkodzenia lub zaginięcia.
- W dniu wysyłki towaru Klient jest informowany o wysyłce poprzez wiadomość e-mail z podanym numerem listu przewozowego celem samodzielnego śledzenia przesyłki w systemie DHL .
- Z przesyłką dostarczana jest także faktura VAT lub paragon.
- W momencie odbioru przesyłki kurierskiej odbiorca powinien sprawdzić, czy towar jest oryginalnie zapakowany.
- W przypadku gdy przesyłka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, wskazane jest opisanie rodzaju uszkodzeń i przesłanie do sklepu.
- Uszkodzonej przesyłki należy nie odbierać i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
- Sposób załatwienia reklamacji zostanie podany w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.
- Jeśli nie będzie możliwa naprawa lub wymiana produktu na nowy, sklep zaoferuje inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 14 do 28 dni roboczych (licząc od momentu potwierdzenia zamówienia) o ile towar jest dostępny w centralnym magazynie producenta.
- Wszystkie zamówione towary są sprowadzane bezpośrednio od producentów z zagranicy w związku z czym istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia po uprzednim poinformowaniu klienta.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją zamówień i zakupionych towarów pomiędzy sklepem a Kupującym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli nie będzie to możliwe lub nie będzie satysfakcjonujące dla którejś ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.