Regulamin sklepu internetowego
Dane przedsiębiorcy
1.Sklep internetowy BESTLAMP z siedzibą w 86-032 Niemcz, ul.Elizy Orzeszkowej 4 NIP PL 5542917097,
Regon 341222802
Nr rachunku bankowego : 95 1910 1048 2121 4178 2152 0002
Nr rejestrowy GIOŚ E0015491W.
2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu
zarządzającego i prowadzącego Sklep. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
3. Właściciel sklepu BESTLAMP zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie
w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się na
stronie sklepu
Postanowienia ogólne
1. Administratorem Danych Osobowych Klientów (w skrócie ADO) sklepu internetowego BESTLAMP jest Wofi Polska s.c. z siedzibą przy ul. Elizy Orzeszkowej 4, 86-032 Niemcz, NIP 554-291-70-97.
2. Podanie danych jest dobrowolne. W zakresie wskazanym w Regulaminie podanie danych jest konieczne w celu rejestracji lub złożenia i realizacji zamówienia.
3. Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu złożenia, utrzymania i korzystania z konta oraz realizacji zamówień i świadczenia usług dodatkowych związanych ze złożonymi zamówieniami.
4. ADO zbiera tylko te dane, które są niezbędne do realizacji zamówień i tylko przez okres konieczny do realizacji celu, w jakim zbiera dane.
5. Każdemu, czyje dane osobowe są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub prawo sprzeciwu wobec przetwarzania, o ile jest to możliwe w świetle przepisów prawa, ograniczenie przetwarzania, prawo przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych.
Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych w celu realizacji zamówień opisane są w Polityce Prywatności.
Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują
żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania
serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a
Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego
Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często
domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w
każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na
funkcjonalności dostępne w Sklepie.
4. Informacje dotyczące plików Cookies zawarte są również w Polityce Prywatności.
Rejestracja i Logowanie
1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail, hasło oraz imię
i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło
jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail
oraz nowego hasła.
3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
5. Klient nie powinien przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
6. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody
sklepu.
Realizacja zamówień
1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o
każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności
prawnych.
3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
5. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
6. W przypadku braku towarów w magazynie producenta, sklep zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o
tym Kupującego i podejmie on decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, dłuższy czas
oczekiwania, anulowanie zamówienia).
7. Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad
fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
2. Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym
zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności
sprzedawca nie może żądać od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z
tego tytułu.
Ceny i koszty przesyłki
1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do
przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena
produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych
opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest
informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach.
3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed
złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności)
udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana
jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
Dostawa
1. Sklep BESTLAMP wysyła zamówione produkty za pośrednictwem firm kurierskich. Wszystkie przesyłki są
starannie zapakowane i ubezpieczone od uszkodzenia lub zaginięcia.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 30 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób
indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do
wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może
odstąpić od umowy.
3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
4. W dniu wysyłki towaru ze sklepu Klient jest informowany o wysyłce poprzez wiadomość e-mail z podanym
numerem listu przewozowego.
5. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w
którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane
przez Sprzedawcę.
6. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody
spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź
skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
7. Towary dostarczane są na terenie Polski.
Prawo odstąpienia od umowy
1. Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. Przepisy Ustawy o
Prawach Konsumenta nie mają zastosowania jeżeli stronami umowy są tylko i wyłącznie przedsiębiorcy.
2. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia
mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po
prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed
jego upływem na adres Sklep BESTLAMP, adres ul. E. Orzeszkowej 4, 86-032 Niemcz, telefon
+48523200319 adres email : info@bestlamp.pl.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co
strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni.
4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi
Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia
od umowy.
5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy
inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu gotówki w ciągu 14 dni od daty
otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot za jego zgodą nastąpi na wskazany przez Konsumenta
rachunek bankowy. Sklep wydaje poświadczenie o zwrocie świadczenia. Sprzedawca może się wstrzymać ze
zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma odesłany przez Konsumenta produkt.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba
że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru
przed jego upływem.
8. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w
nieodpowiedni sposób.
9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości
e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
Prawo Konsumenta do rękojmi
1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność
towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12
miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być
przekazana m.in. poprzez :
3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być
określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej
przez Klienta.
5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4,
reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z
umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość
odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji. Podstawą
reklamacji może być rękojmia lub gwarancja.
7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
8. Sklep wydaje poświadczenie o zwrocie świadczenia.
9. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie sklepu.
Pozostałe
1. Regulamin jest dostępny pod adresem www.bestlamp.pl
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku
dokumentu.
3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów
poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email
wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu
pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w
życie zmian lub modyfikacji.
4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu
przed dniem wejścia w życie zmian.